Wymiana

5 PROSTYCH KROKÓW DO SZYBKIEJ WYMIANY*:

 

  1. Poinformuj Nas o chęci zamiany, odłożymy dla Ciebie pożądany produkt. W tym celu skontaktuj się z nami mailowo lub telefonicznie. Pamiętaj na decyzję o zwrocie masz aż 30 dni.
  2. Wydrukuj i wypełnij gotowy FORMULARZ WYMIANY TOWARU. Wskaż w nim podstawowe informacje, powód wymiany oraz sposób uiszczenia opłaty.
  3. Zapakuj bezpiecznie odsyłany towar. Do paczki dołącz dowód zakupu oraz wypełniony formularz.
  4. Udaj się do najbliższej placówki Poczty Polskiej w celu nadania przesyłki. Dane adresowe naszej firmy dostępne są TUTAJ.
  5. Oczekuj na przesyłkę zwrotną, bądź kontakt telefoniczny z Naszej firmy.

*Szczegółowe warunki procesu wymiany opisuje Regulamin Sklepu Internetowego www.prostyl.pl. Odpowiedni fragment regulaminu prezentowany jest poniżej. W/w instrukcja prezentuje w Naszej opinii najdogodniejszą i najszybszą metodę wymiany towaru.

 

WSPOMNIANY FRAGMENT REGULAMINU:

 

VII. Wymiana towaru

7.1. Mają Państwo prawo do wymiany towaru w terminie 30 dni licząc od dnia,w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub, w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa weszła w posiadanie rzeczy. Po upływie 30 dni prawo do wymiany wygasa.

7.2. Aby skorzystać z prawa wymiany towaru, muszą Państwo poinformować firmę Viper Sp. z o.o., adres korespondencyjny: Kręta 39, 71-052 Szczecin, o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą, faksem lub pocztą elektroniczną). W tym celu mogą Państwo skorzystać z wzoru FORMULARZA WYMIANY TOWARU, jednak nie jest to obowiązkowe. Wspomniany formularz należy wydrukować i wypełnić zgodnie z zamieszczoną instrukcją. Następnie gotowy dokument załącza się do przesyłki zwrotnej. Mogą Państwo również przesłać jakiekolwiek inne jednoznaczne oświadczenie drogą elektroniczną na adres sklep@prostyl.pl, bądź poprzez naszą stronę internetową www.prostyl.pl. Jeżeli skorzystają Państwo z tej możliwości, prześlemy Państwu niezwłocznie potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od umowy na trwałym nośniku (na przykład pocztą elektroniczną).

7.3. Aby zachować termin do wymiany towaru, wystarczy, aby wysłali Państwo informację dotyczącą wykorzystania przysługującego Państwu prawa do wymiany towaru przed upływem terminu do wymiany towaru.

7.4. Jednorazowy koszt wymiany to 9,99zł. Zapłaty wspomnianej kwoty klient może dokonać na 3 różne sposoby:

a) dołączyć kwotę w gotówce do przesyłki,     

b) wykonać przelew na rachunek bankowy (31 10204795 0000 9702 0342 5055),     

c) zapłacić przy odbiorze przesyłki (za pobraniem).

7.5. Każdorazowo klient proszony jest o zadeklarowanie wybranej formy zapłaty za wymianę towaru. Klient zwolniony jest z opłaty jeśli przyczyną wymiany jest błąd leżący po stronie naszego sklepu tzn. towar uszkodzony, nie zgodny z opisem, niewłaściwy itp.

7.6. W przypadku wymiany towaru bardzo istotne jest jak najwcześniejsze przedstawienie informacji nt. produktu, na który klient wnioskuje o wymianę celem rezerwacji produktu.

7.7. W związku z otrzymaniem przez klienta rzeczy z tytułu umowy klient zobowiązuje się:

a) Odesłać lub osobiście dostarczyć zakupiony towar do  firmy Viper Sp. z o.o. pod adres: Kręta 39, 71-052 Szczecin, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym poinformowali nas Państwo o odstąpieniu od niniejszej umowy. Termin jest zachowany, jeżeli odeślą Państwo rzecz przed upływem terminu 14 dni.

b) Ponieść bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy. W celu ograniczenia wspomnianych kosztów proponujemy nadanie przesyłki Pocztą Polską.

c) Dostarczyć wraz z towarem dowód zakupu. Zwyczajowo dowodem zakupu jest paragon, jednakże nie posiadanie paragonu nie oznacza braku prawa do wymiany towaru. W takim przypadku klient proszony jest o dostarczenie jakiegokolwiek dowodu zakupu: potwierdzenie przelewu, nr zamówienia, korespondencji mailowej. 

d) W przypadku korzystania z formularza zamiany towaru dołączenia również tego dokumentu.

7.8. Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta odpowiadają Państwo za zmniejszenie wartości rzeczy, jednakże tylko za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

a) Towar nie musi posiadać oryginalnego opakowania, wówczas prosimy o dostarczenie towaru w sposób możliwie zapobiegający jego uszkodzeniu w transporcie. 

7.9. Firma Viper Sp. z o.o. dołoży wszelkich starań, aby proces wymiany towaru przebiegł jak najszybciej i w sposób dogodny dla klienta. 

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel