Pomoc

Aby ułatwić Państwu zakupy w naszym sklepie sporządziliśmy listę najczęściej zadawanych pytań oraz gotowych odpowiedzi dotyczących kwestii od zakupu, aż do użytkowania odzieży.  

 

1.    Czy prowadzimy sklep stacjonarny?

Nie. Prowadzimy jedynie sprzedaż wysyłkową, jednakże istnieje możliwość odbioru osobistego w siedzibie Naszej firmy.

 

2.    Jak nie pominąć akcji promocyjnej?

Nasz sklep oferuje różnego rodzaju rabaty, aby nie pominąć żadnych promocji zapraszamy do polubienia nas na FB. Na naszym fanpage informujemy o wszystkich akcjach oraz przecenach.

 

3.    Czy wasze faktury są respektowane przez system stypendialny szkół i uczelni w Polsce?

Tak. Jak dotychczas każda szkoła respektowała nasze faktury w kwestii stypendialnej swoich wychowanków.

 

4.    Co jeżeli nie ma mojego rozmiaru?

Skontaktuj się z nami. Sprawdzimy dostępność brakującego rozmiaru u producenta bądź dystrybutora.

 

5.    Jak najlepiej dopasować rozmiar odzieży?

W przypadku odzieży najlepiej skorzystaj z naszej tabeli rozmiarów umieszczonej w karcie każdego produktu. Przedstawione tam wymiary porównaj do swojej ulubionej bluzy czy spodni.

 

6.    Jak najlepiej dopasować rozmiar czapki?

Centymetr w rękę i mierzymy nasz obwód głowy nad uszami. Odpowiednio porównujemy z obwodem podanym w opisie przedmiotu. Pamiętajcie każdy producent ma inną rozmiarówkę. Instrukcja nie dotyczy czapek w rozmiarze uniwersalnym, które posiadają możliwość regulacji obwodu.

 

7.    Jak najlepiej dopasować rozmiar obuwia?

Prosimy sugerować się długością wkładki wewnętrznej podanej w tabeli wymiarów znajdującej się w karcie każdego z naszych produktów. Większość producentów obuwia wewnątrz buta umieszcza metkę z tym, że wymiarem. Tym samym zalecamy dobranie rozmiaru pod już posiadane obuwie.

 

8.    Czy rzeczywisty wygląd odzieży może odbiegać od prezentowanego na zdjęciach?

Nie. Jedynie może wystąpić niewielka różnica koloru spowodowana ewentualnymi złymi ustawieniami kolorów w monitorze.

 

9.    Jak prać odzież?

Zgodnie z zaleceniami na metce. A jeśli te są nieprecyzyjne to najlepiej w temperaturze 30-40 stopni, przy czym odzież wierzchnią zalecamy powierzyć pralni. Proponujemy też nie używać silnych detergentów.

 

10.    Jak czyścić obuwie?

Zależnie od typu obuwia są różne metody czyszczenia. Już przed pierwszym użyciem zalecamy użycia środka do konserwacji obuwia.  Kategorycznie odpada pranie w pralce J Każdy materiał na pewno nie pogniewa się na wilgotną ściereczkę z mikro fibry.

 

11.    Jak czyścić czapki?

Przede wszystkim nie zamaczać całej w wodzie i nie prać w pralce! Najlepszą metodą jest użycie gąbeczki, ściereczki i odrobiny mydła. Następnie delikatne wyczyszczenie całej powierzchni.

 

12.    Kiedy mogę liczyć na darmową wysyłkę?

Przy kwocie zamówienia powyżej 300zł.

 

13.    Co oznacza, że towar jest w koszyku?

Pamiętaj to, że dodałeś towar do koszyka nie znaczy, że został On już zakupiony. Jest to jedynie wstęp do realizacji zamówienia i istnieje możliwość, że ktoś może Cie uprzedzić z zakupem.

 

14.    Czy można anulować zamówienie już po jego złożeniu?

Tak. Jednakże prosimy o jak najszybszy kontakt.

 

15.    Co jeśli się pomyliłem przy składaniu zamówienia?

Skontaktuj się z nami. Dokonamy korekty, bądź anulujemy twoje zamówienie.

 

16.    Jaki jest Wasz nr konta?

31 1020 4795 0000 9702 0342 5055

 

17.    Czy Dotpay to bezpieczny sposób przelewu pieniędzy?

Jak najbardziej. Wybraliśmy właśnie tą firmę z wielu dostępnych na rynku ze względu na wysokie bezpieczeństwo transakcji.

 

18.    W jakim czasie dotrze do was tradycyjny przelew, a w jakim czasie przelew online (Dotpay)?

Zależnie od miejsca gdzie planujesz wykonać przelew od natychmiast do 3 dni roboczych. W przypadku płatności przez system Dotpay przelew trafia do Nas od razu po jego finalizacji.

 

19.    Czy płatność za pobraniem to płatność przy odbiorze przesyłki?

Tak.

 

20.    Czym skutkuje nie odebranie przesyłki pobraniowej?

Anulowaniem zamówienia, brakiem możliwości realizacji przyszłych zamówień oraz obciążeniem kosztami wysyłki w obie strony.

 

21.    Czy wysyłacie zagranicę?

Tak. Szczegółowy cennik udostępniamy po kontakcie.

 

22.    O której godzinie przesyłka zostanie dostarczona?

Nie mamy na to wpływu jest to uzależnione bezpośrednio od kuriera realizującego Państwa zamówienie.

 

23.    Czy kurier będzie uprzednio do mnie dzwoni?

Na to również nie mamy wpływu, jest to uzależnione indywidualnie od kuriera dostarczającego paczkę.

 

24.    Czy w przypadku zamówienia kilku przedmiotów za wysyłkę płacę raz?

Tak. Nawet w przypadku całego kontenera. A w przypadku zamówienia na kwotę powyżej 300zł nie płacisz nic.

 

25.    Czy mogę otworzyć przesyłkę pobraniową przy kurierze?

Otworzenie przesyłki pobraniowej jest możliwe dopiero po opłaceniu kwoty pobrania. Ale pamiętaj towar zawsze możesz zwrócić lub wymienić.

 

26.    Co w przypadku gdy karton dotarł naruszony, naddarty, lub zniszczony czy przemoczony?

Sporządź w obecności doręczyciela protokół uszkodzenia przesyłki, bądź jeśli uważasz, że towar może być uszkodzony nie odbieraj jej.

 

27.    Czy mogę zamienić towar na inny (rozmiar, model, kolor)?

Tak. W terminie do 30 dni od daty otrzymania zamówienia.

 

28.    W jakim wypadku mój wniosek o zamianę/zwrot może zostać odrzucony?

Gdy towar nosi ślady ingerencji- był używany, nie posiada metek, jest ubrudzony, nie przyjemnie pachnie.

 

29.    Co jeżeli zgubiłem paragon?

Nasza firma dokonuje zwrotu również bez paragonu. Wystarczy przedstawić jakikolwiek dowód, że towar został zakupiony właśnie u Nas.  

 

Nadal nie uzyskałeś odpowiedzi na swoje pytanie ?? SKONTAKTUJ się z Nami.      

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel